Centrale telefoniczne

Centrale telefoniczne

CENTRALE TELEFONICZNE

 

Trudno jest wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez usług telefonicznych. Niezawodna komunikacja klientów z firmą czy pomiędzy pracownikami stanowi filar sukcesu naszego przedsiębiorstwa. Dobrze zaprojektowany i wykonany system telefoniczny jest praktycznie bezobsługowy, pozwala na zautomatyzowanie części procesów w przedsiębiorstwie a co za tym idzie zmniejszenie kosztów i zwiększenie wydajności. Dodatkowym atutem nowoczesnych systemów telefonicznych jest wysokie bezpieczeństwo połączeń, możliwość szyfrowania czy nagrywania rozmów. Ostatnia z usług jest szczególnie ceniona, gdyż chroni zarówno klientów jak i usługodawców przez oszustwami oraz dostarcza dane do analizy na podstawie których można zwiększać jakość świadczonych usług.

Aktualna technologia pozwala nam na wdrożenie systemu telefonicznego w niemal każdych warunkach i dopasowanie go idealnie pod aktualne i przyszłe potrzeby klienta. Przygotowujemy projekty nowych systemów od podstaw, rozbudowujemy istniejące łącza telefoniczne, jak również integrujemy systemy wykonane w różnych technologiach. Pomagamy naszym klientom przy operacjach przenosin numerów pomiędzy operatorami jak również doradzamy przy wyborze abonamentu telefonicznego.

Potrzebujesz infolinii dla klientów swojego gabinetu lekarskiego? Jesteś zainteresowany systemem telefonicznych zamówień dla Twojej restauracji? Prowadzisz sprzedaż telefoniczną i chcesz abyśmy przygotowali dla Ciebie call center?

Skontaktuj się z nami i umów na bezpłatną analizę oraz wycenę usługi!

Adres siedziby firmy

Żniatyn 46

22-540 Dołhobyczów

Adres do korespondencji

Pl. Grunwaldzki 17/80

50-378 Wrocław

Kontakt

Email: biuro@kumanet.pl

Tel: 663-127-946