fbpx
Jakie rozwiązania z obszaru IT warto wdrożyć w firmie?

Jakie rozwiązania z obszaru IT warto wdrożyć w firmie?

Lista

Jakie rozwiązania IT warto wprowadzić w firmie? Nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko uzależnione jest od specyfiki firmy, jej wielkości oraz  sposobu działania. Poniżej kilka najpopularniejszych opcji. Zachęcamy do lektury! 

Rozwiązania IT – TOP 3

 

  • CRM ‒ CRM, z angielskiego Customer Relationship Management, to, jak sama nazwa wskazuje system, który sprawia, że zarządzanie relacjami z klientami staje się wygodniejsze i mniej czasochłonne. CRM umożliwia między innymi kontrolowanie sprzedaży, gromadzenie informacji na temat klientów,  przebiegu współpracy, przeprowadzonych działań, zaległych spraw. CRM stanowi dobre rozwiązanie dla firm o różnej wielkości, działających w różnych branżach.

  • Wirtualne centrale telefoniczne VOIP ‒ VOIP, z angielskiego Voice over Internet Protocol, w tłumaczeniu oznacza głos przesyłany przez internet. Nie mamy tutaj do czynienia z naziemnymi nadajnikami, połączenia realizowane są za pośrednictwem sieci internetowej. Takie rozwiązanie umożliwia ujednolicenie i usprawnienie komunikacji w całej firmie. Dzięki VOIP możliwe jest kolejkowanie połączeń czy też stworzenie menu komunikacyjnego. Rozwiązania sprawdzają się w działach obsługi klienta w niemal w każdej branży.

  • VPN – Virtual Private Network, który w tłumaczeniu oznacza Wirtualną Sieć Prywatną. Jest to sieć stworzona wewnątrz firmy, do której, z dowolnego miejsca na świecie podłączyć się mogą uprawnione do tego osoby. Taki system to gwarancja anonimowości użytkowników, ochrona danych oraz duże utrudnienie dla hakerów. Wszystko to przekłada się na większe bezpieczeństwo pracy.

Ponadto, niezwykle przydatne mogą okazać się oprogramowanie usprawniające komunikację wewnętrzną, systemy przeznaczone do przeprowadzania i rejestrowania transakcji księgowych, wyliczania wynagrodzeń dla pracowników czy przeznaczone do sporządzania analiz i raportów. 

Podsumowanie

 

Rozwiązania z obszaru IT mogą usprawnić pracę i ułatwiać komunikację w firmach o różnej specyfice działania. Wśród najpopularniejszych rozwiązań wymienić można CRM-y, system VPN czy wirtualne centrale telefoniczne. Doskonale sprawdzą się także oprogramowania do prowadzenia transakcji księgowych czy ułatwiające komunikację wewnętrzną.

Czechowicka 9C/9

52-016 Wrocław

Czechowicka 9C/9

52-016 Wrocław

Email: oferty@kumanet.pl

Tel: 717-330-755